Subject: Telia ja RIK-i (äri)valim vol.2
From: Gerli Jõhvik <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Cc: "Maria Porjadina" <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Aug 2025 09:45:19 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Minult päring vol.2.

Manuses tabel 78 aadressile: kinnistu aadress + katastritunnus.

Palume juurde lisada kinnistu omaniku andmed ehk firma + reg.kood 
(eraomaniku puhul nimi + isikukood) + maa sihtotstarve ka, kui see võimalik.

Tabel koos töötasu summaga saata mulle tagasi.

Ette tänades,

Gerli Jõhvik

5266912

From: Gerli Jõhvik
Sent: Thursday, February 27, 2025 12:14 PM
To: [email-masked]
Cc: Maria Porjadina <[email-masked]>
Subject: Telia ja RIK-i (äri)valim

Tere Hedi!

Vastavalt hiljuti tehtud kokkuleppele hakkab Telia saatma mingi intervalli 
tagant suuremaid liste ühekordseks päringuks.

Manuses tabel 181 aadressile: kinnistu aadress + katastritunnus.

Palume juurde lisada kinnistu omaniku andmed ehk firma + reg.kood 
(eraomaniku puhul nimi + isikukood).

Tabel koos töötasu summaga saata mulle tagasi.

Ette tänades,

Gerli Jõhvik

ärimajade projektijuht / Corporate Buildings Project Manager | Võrgu 
planeerimine

+372 5266912

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Mustamäe tee 3, Tallinn

www.telia.ee

Telia Eesti AS 10234957

See e-kiri võib sisaldada informatsiooni, mis on kaitstud volitamata 
avaldamise või jagamise eest. Kui Sa ei ole selle e-kirja õige adressaat, 
siis palun teavita sellest e-kirja saatjat ja kustuta kiri ning kõik sellele 
lisatud manused ilma neid jagamata või kopeerimata ning ära avalda nendes 
sisalduvat teavet teistele isikutele.

Telia Company töötleb e-kirju ja teisi dokumente, mis võivad sisaldada 
isikuandmeid, vastavalt Telia Company 
<https://www.telia.ee/images/documents/juhendid/est/kliendiandmete_privaatsuse_poliitika.pdf> 
Privaatsuspoliitikale.

This email may contain information which is privileged or protected against 
unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended 
recipient, please notify the sender and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person.

Telia Company processes emails and other files that may contain personal 
data in accordance with Telia Company’s Privacy Policy 
<https://www.teliacompany.com/en/about-the-company/privacy/> .